חייגו: 054-4444-439

מה אנחנו עושים

מה אנחנו עושים

title-drawing

אנו מתמחים בשיווק ופרסום באינטרנט ובפייסבוק – בניית אתר תדמית, בניית אתרי מסחר, בניית אתרי תוכן, עיצוב אתרים והקמת דפי פייסבוק לעסקים.

למה לפרסם באינטרנט?

כל עסק חפץ חיים זקוק לפרסום ושיווק! גם אם מוצריו ושירותיו הם באיכות הגבוהה ביותר וגם אם בתחומו מעטים המתחרים. הטעם לכך פשוט – פרסום אפקטיבי, תמיד, יגדיל את נתח השוק הקיים של העסק, יחזק את שורשיו ואחיזתו בשטח, וימוסס כל איום אפשרי האורב בפתח. כך שגם בתקופות של מצוקה כלכלית במשק, וגם כאשר נפרצים חסמים ומתחרים גודשים את התחום במחירים זולים יותר ובתנאים טובים יותר – עסק המנוהל נכון מבחינה שיווקית – יוכל לשרוד.

קיימים יתרונות רבים לפרסום דווקא באינטרנט:

  • הפרסום באינטרנט זול באופן משמעותי בהשוואה לפרסום בערוצים מסורתיים כגון עיתונות וטלוויזיה.
  • הפרסום באינטרנט מאפשר חשיפה לקהלי יעד מפולחים (מין, תחומי עניין, סטאטוס ועוד) – לעומת פרסום בערוצים אחרים.
  • אתר אינטרנט ודף פייסבוק עסקי הם השקעה חד פעמית שהופכת לנכס מניב עם השנים
  • הפרסום במרחב האינטרנטי עושה שימוש במקום בו עוברים מידי יום כ- 4 מיליון גולשים ישראלים.
  • הפרסום באינטרנט מאפשר יצירת מעורבות גדולה אצל הלקוח הפוטנציאלי (המחשה באמצעות סרטים, קול, תגובה לפעולות הגולש ועוד)

אם הכל כל כך טוב – מדוע לא כל העסקים נמצאים כבר באינטרנט

קודם כל – זה יקרה! לאט אבל בטוח. מעבר לזה…

עסקים רבים (בעיקר קטנים, אך לעיתים גם בינוניים) מתקשים להשקיע בפרסום ושיווק, מהטעם הפשוט שהתמורה המיידית אמורפית ואיננה מוחשית-פיזית. בניית אתר אינטרנט, הקמת דף פייסבוק לעסק, כל אלה גוזלים משאבים מהארגון, ונדמה בהתחלה, שמלבד אסטטיקה, אין תמורה כלכלית מוחשית. אבל כל עסק באשר הוא, החפץ בקיום מתמשך, ארוך טווח, חייב לסמן לעצמו אופק, חזון, ולתכנן כמה צעדים קדימה. השקעה באתר אינטרנט, כמו השקעה בשפה עסקית, מחזקת את המותג – העסק – יוצרת חומות בין כל מתחרה עתידי לבין המוצרים והשירותים שהעסק מספק, משדרת סטאטוס ותורמת לנאמנות של הלקוחות לעסק. גם בניית דף פייסבוק לעסק מצריכה משאבים רבים, ביניהם זמן שנדרש להשרשת הדף, כשבמקרים מסויימים מדובר על כחצי שנה של תהליך קידום. אך בסוף התהליך זוכה העסק למנוע פרסומי מהמעלה הראשונה, באמצעותו, נחשף העסק לקהלים רבים וזוכה להגדלה משמעותית של כמות לקוחותיו.

מה מיוחד במה שאנו עושים

סטודיו תנופה בניית אתרים מורכב מאנשים סקרנים, שהתמחו בתחום, צברו שעות רבות בבנייה, תכנות ועיצוב אתרים, ועדיין מבצעים את המלאכה באופן רענן ומלא תשוקה. אנו אוהבים ללוות את הלקוח מתחילת הרעיון, דרך תהליך האפיון ועד סקיצות העיצוב וההקמה בפועל.

העשייה מאופיינת בהיצמדות לתהליך הקלאסי של בניית אתר, תוך מחשבה מתמדת כיצד ניתן לפתח, לשנות ולהוסיף על מנת להגיע לתוצאה אופטימלית

האם אנו מחוייבים לתוצאה?

בהחלט – בניית אתר או דף פייסבוק לעולם לא מסתיימת. מדובר בתהליך מתמשך של תיקון ובדיקה של עמידה ביעדים. באמצעות מערכת סטטיטיקה שמורכבת על כל אתר, נוכל לזהות את הדפוסים ולשפר באופן מתמיד את ביצועיו. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבל הצעת מחיר וייעוץ חינם וללא כל התחייבות.

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם מה שחיפשתם? חפשו את התוכן שאליו תרצו להגיע.