חייגו: 054-4444-439

דף פייסבוק עסקי

דף פייסבוק עסקי

דף-פייסבוק-לעסק

מה הופך דף פייסבוק רגיל לדף פייסבוק עסקי? מה הדברים שהכרחי לכלול ועל מה אפשר לוותר?

היתרון בדף פייסבוק עסקי

הנהירה אחר הפייסבוק הפכה למיני "מגיפה" בשנתיים האחרונות. אחוזי הצמיחה האדירים של הרשת החברתית והאפשרות לייצוג של כל אדם במרחב הוירטואלי – גרמו לכך שאחוז ניכר מהאוכלוסיה נגישים ישירות ברשת. אנשי הפרסום והשיווק הבינו מזמן שמדובר במכרה זהב. לאט לאט יתייתר הצורך באמצעי שיווק המוני כמו טלוויזיה ועיתונות – כאשר לכולם יש את היכולת לפרסם ולהגיע לתפוצה אדירה (בתנאי שהפרסום מעניין).  כמובן – עוד חזון למועד – אך בינתיים כאשר כמעט 3 מיליון ישראלים מצויים בפייסבוק – כל עסק שואף להפגין בה נוכחות ולהיראות.

מה הופך את הדף לדף פייסבוק עסקי

ראשית כל, לפני שמתחילים בבניית דף פייסבוק עסקי, רצוי מאוד להשקיע בבניית אתר תדמית לעסק. לאתר שכזה יש יתרונות רבים העולים על דף הנפייסבוק העסקי. רק לאחר מיצוי אפשרות זו, מומלץ להגיע לבניית הדף העסקי בפייסבוק. ישנן מספר אפשרויות ליצור דף פייסבוק:

  • דף פייסבוק פשוט – הדף כולל מעט מידע במקום המיועד לכך, תמונת נושא בחלק העליון (לרוב של הלוגו או מוצר מוביל), וכמובן אוסף פרסומים של העסק (בתצורת צי זמן). בנוסף יכול הדף לכלול מגוון רחב של חומרים להם פייסבוק מקצה ספריות ייעודיות בעמוד (לדוגמא אלבומי תמונות)
  • דף פייסבוק עסקי מעוצב – ניתן להשקיע בדף פייסבוק עסקי מעוצב הכולל את כל המרכיבים שהוזכרו לעיל עם שני שכלולים נוספים – הפיכת תמונת הנושא, המייצגת את העסק, לתמונה מושקעת ומעוצבת. תמונה ייצוגית שכזו מוסיפה לבולטות העסק ומספקת ייצוג מכובד שלו. בנוסף ניתן להטמיע אפליקציות המפנות לפוסטרים עם מסרים שיווקיים המעודדים עשיית לייק לעסק.
  • דף פייסבוק עסקי משוכלל – דף זה זהה לקודם עם שיפור משמעותי – במקום אותו פוסטר סטאטי, מטמיעים ממשק מבוסס Html הנראה כמיני סייט. ממשק זה מאפשר הכנסה של לשוניות תפריט המציגות את תחומי העסק, שירותיו, הצוות, טופס יצירת קשר ועוד. מדובר ממשק דמוי אתר בתוך הפייסבוק. הייחוד והעניין שדף זה יוצר מעלים את קרנו של דף הפייסבוק העסקי והופכים אותו לאטרקטיבי ובולט יותר. יש לציין שניתן עוד להוסיף ולשכלל את הדף, כך שמאחוריו תהיה מערכת ניהול תוכן המאפשרת ניהול הממשק הפנימי.

כיצד פועל דף פייסבוק עסקי

לאחר העלאתו לאוויר, הדף גלוי לכולם. ובדיוק כפי שאומרת האמרה "מפה לאוזן" כך מתחיל להתגלגל לו הדף. חבר אחד שעושה לייק או משתף בפרסום של הדף, חושף את הדף העסקי לכל חבריו, כאשר חלק מהם יעשו לייק וישתפו, חבריהם גם ייחשפו לדף… לאט לאט עם הזמן צובר הדף אוהדים – כאשר יותר ויותר אנשים נחשפים אליו.

איך הופכים דף פייסבוק עסקי למשתלם כלכלית

פרסום נכון של חומרים מעניינים, פרסום מבצעים והנחות חכמות, עשויות להפוך את דף הפייסבוק העסקי חיש קל לדף שמחזיר את ההשקעה בו. מדובר במועדון חברים עם יכולות אדירות. צרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות לדף פייסבוק עסקי. נשמח לפרט, לייעץ ולהדגים את האפשרויות – והכל – ללא שום התחייבות.

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם מה שחיפשתם? חפשו את התוכן שאליו תרצו להגיע.