חייגו: 054-4444-439

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

אתר-תדמית

אם אתם מעוניינים להזניק את העסק שלכם קדימה? בניית אתר תדמית היא הפתרון עבורכם. מהו אתר תדמית? מה מטרותיו? ומה חשוב שיהיה בו? תוכלו לקרוא בהמשך המאמר.

אתר תדמית – שם מבלבל

מרבית העסקים מעוניינים להרוויח יותר, כלומר – למכור כמה שיותר שירותים/מוצרים וכד'. לא קיים עסק שמעוניין בתדמית לשם תדמית. בניית התדמית נעשית במטרה למכור יותר. זו הסיבה שאנשי שיווק המתמחים בעולם האינטרנט טוענים שאין באמת אתרי תדמית וכל האתרים מהווים סוג של אתרי מכירות. אם כך, מדוע אנו מפרידים בין אתר תדמית לאתר מכירות?

ההבדל בין אתר תדמית לאתר מכירות

בסטודיו תנופה בניית אתרים אנו מבדילים בין שני סוגי האתרים מהסיבה הפשוטה שיש אתר שעוסק במכירות ברובד הגלוי והמיידי. כלומר – אתר המציג מוצרים ומאפשר רכישה שלהם כשהמכירה היא המנגנון העיקרי של האתר. לעומת זאת, אתרי התדמית שאנו בונים עוסקים בשיווק העסק – מקום בו הלקוח פוגש את בית העסק, מתוודא לשירותיו ומוצריו, לומד על שיטותיו, פעילותו, הצוות וכד'. אתרים אלה נועדו למתג את העסק ברמה הראשונה, כאשר בטווח הארוך הם יתמכו במכירות ויקדמו אותן.

האם לאתרי תדמית יש מבנה אחיד?

בהחלט לא! מאחר ואמרנו שאתר תדמית נועד למתג את העסק, ומאחר ועסקים שונים מאוד זה מזה, התחום כה רחב, עד שכמעט קשה לאפיין אתרי תדמית ולקבוע נוסחה אחת שתקיים את כולם. אתרים אלו יכולים להיות בנויים ב- Html או בפלאש. זה יכול להיות אתר סטאטי ולעיתים אתר דינאמי. האתר יכול לשלב בתוכו מודולי מכירה, תוכן, קטלוגים ועוד. יחד עם זאת ישנם מספר קווים משותפים שיתקיימו כמעט בכל אתרי התדמית:

הצגת מידע אודות החברה

כמעט כל אתרי התדמית יציגו מידע אודות העסק. המידע יכלול בד"כ היסטוריה קצרה, פרטים על אנשי מפתח בארגון, דרכים ליצירת קשר, פרטים על תחומי עיסוקה. במרבית המקרים כבר בדף הראשון יוצג הפרופיל העסקי של החברה.

עיצוב תומך תדמית

עיצוב האתר, ממשקיו, תפריטיו ואפילו אופן הניווט בו, ישקפו את תדמיתה של החברה ויותאמו לקהל היעד בו היא חפצה. כך למשל אתר למעצב שיער הפונה לקהל הנשי, יעוצב בצורה אופנתית, תוססת, לרוב ישתמש באלמנטים בצבעים עזים.

עידוד ליצירת קשר או ביצוע פעולה

מרבית אתרי התדמית חותרים להרחבת את קהל לקוחותיהם. על כן ישולב באתר טופס יצירת קשר בנוסף לדרכי יצירת הקשר הרגילות (כתובת, טלפון וכד'). האתר יכיל אלמנטים פרסומיים שמטרתם לסחוף את הגולש ולגרום לו ליצור קשר או להשאיר פרטים ליצירת קשר.

בסופו של דבר האם בניית אתר תדמית מחזירה את ההשקעה?

אם האתר נבנה באופן נכון, אם באתר מותקנות מערכות סטטיסטיקה לשיפור מתמיד שלו, האתר בהחלט יחזיר את ההשקעה… ולרוב מעל המצופה. מרבית בעלי העסקים אינם מכירים את כוחו של האינטרנט. גם משתמשים ותיקים אשר גולשים להנאתם, מתפלאים כאשר הם רואים את כמות הפניות שמתקבלות באמצעות אתר תדמית. המדיה הוירטואלית הופכת להיות נגישה יותר ויותר לכלל הקהלים. הטכנולוגיה המפותחת מאפשרת גלישה מהירה כמעט מכל מקום ובכל שעה. הזמינות, הנגישות וההתפתחות המואצת מביאים לתעבורה אדירה שבסופו של דבר הופכת ללידים (פניות) איכותיים ששווים כסף רב. אם אתם מתלבטים לגבי בניית אתר תדמית לעסק, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ללא כל התחייבות לקבלת הצעת מחיר ו/או ייעוץ במייל או בטלפון. נשמח להדגים לכם את המערכות עימן אנו עובדים וכמה לידים תהיו צפויים לקבל.

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם מה שחיפשתם? חפשו את התוכן שאליו תרצו להגיע.