קידום ובניית אתרים

שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים

מחפשים שירותי בניית אתרים? אנו מתמחים ב- בניית אתרים לעסקים – כאן תוכלו למצוא פירוט של השירותים הניתנים בתחום בניית האתרים, מה מומלץ לבצע בעת בניית אתר ועוד טיפים.

העסק שלכם במרכז עם שירותי בניית אתרים

שירותי בניית אתרים הם קשת רחבה של שירותים, המסייעים לכם להציב את העסק שלכם ולתת לו נוכחות אינטרנטית. על ידי כך אתם משיגים שני דברים, האחד – יוצאים מהמוגבלות הגיאוגרפית של העסק שלכם, והדבר השני – נחשפים למעגלי לקוחות שלעולם לא הייתם יכולים להגיע אליהם בדרך אחרת.

כך למשל תמהיל לקוחות ראשוני של עסק מורכב מסביבה מוכרת ולאחר מכן מפה לאוזן. הנוכחות האינטרנטית מאפשרת לעסק שלכם להגיע למעגלי לקוחות רחוקים ולהרחיב את התמהיל ולא להסתמך רק על פה לאוזן, המלצות וכד'.

מהם שירותי בניית אתרים

לכל עסק יש צרכים שונים בהתאם לאופיו, ועל כן כל אתר שמוקם, מותאם לקהל הלקוחות, המוצרים והסביבה העסקית בה הוא פועל. עם זאת, ניתן לאפיין בקווים כלליים מספר שירותי בניית אתרים נפוצים לעסקים השונים:

  • דף נחיתה פשוט – מיועד לרוב ליצור נוכחות בסיסית באינטרנט ולפרסם מוצר או שירות יחיד, עם עמוד מידע הכולל מעט תוכן, מידע בסיסי אודות העסק וכן קריאה לפעולה וטופס יצירת קשר.
  • מיני סייט / מיני אתר – מיועד ליצור נוכחות לקמפיין שיווקי מעט רחב יותר מדף נחיתה יחיד. לרוב מוקם מיני סייט על מנת לקדם פרוייקט יחיד או על מנת לשווק מוצר או שירות מורכב, שיש צורך לפרט עליו ביותר מעמוד אחד, על מנת שהגולש יוכל להתרשם לעומק. מיני סייט יכול להתאים לשיווק פרוייקט נדל"ן ספיציפי, לשיווק סדנא חדשה וכיו"ב. לרוב יכלול דפים מפורטים על המוצר, מאפייניו, למי הוא מתאים, אודות בעל העסק וכד'.
  • אתר תדמיתי – אתר מלא הכולל מידע רב ומקיף אודות מכלול השירותים והמוצרים של העסק. אתרים שכאלה יכולים לכלול אינספור רכיבים, במידת הצורך, כגון גלריות, טפסי הרשמה, מנגנון הזמנת תורים, מאמרים מקצועיים וכיו"ב.
  • אתר מכירות / אתר קטלוגי – מדובר באתרים תדמיתיים, הכוללים בתוכם רכיב של קטלוג לרוב. לא כל אתר קטלוגי הוא אתר מכירות. קיימים אתרים קטלוגים המיועדים אך ורק להציג מוצרים, כאשר הלקוח שולח טופס הזמנה או פונה ישירות לבית העסק. ולעומת זאת, קיימים אתרים המחברים את הקטלוג לממשק סליקת אשראי ועגלת קניות. כך שניתן לבצע רכישה מלאה ישירות באתר.

שירותי בניית אתרים מקצועיים

חשוב מאוד בטרם תתחילו את בניית האתר, לוודא עם בונה האתרים מספר נקודות בסיסיות:

  • היות האתר רספונסיבי – כלומר מותאם לשימוש מטלפונים ניידים. חשוב לדעת שתנועת הגולשים הולכת ומאמירה בטלפונים סלולרים. והצפי הוא שמעל 80% מהגלישה בעתיד תיעשה דרך מכשירים סלולרים. יותר מזה, גוגל מתחילה בתהליך של דירוג תוצאות החיפוש בין היתר, בהתאם לתאימות ממכשירים סלולרים.
  • התאמת האתר לדפדפנים השונים – קיימים מספר דפדפנים מרכזיים השולטים בשוק. חשוב לוודא עם בונה האתר, שהאתר יותאם לדפדפנים הללו ותהיה תמיכה גם בגרסאות עתידיות.
  • כתיבת האתר בקוד תקני- חשוב שהאתר ייכתב בקוד תקני. הדבר משפיע מאחורי הקלעים על המון דברים, בין היתר על תוצאות החיפוש בגוגל, אבטחה וכד'.
  • מומלץ לוודא שטפסי האתר מאובטחים בפרוטוקול HTTPS כפי שגוגל מעודדת לעשות.
  • התאמה למנועי החיפוש – חשוב מאוד בסיום הבנייה לבצע התאמה של האתר למנועי החיפוש ואופטימיזציה לכל עמוד ועמוד.

מעוניינים בשירותי בניית אתרים?

צרו עימנו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות בטלפון 03-7561428