חייגו: 054-4444-439

פייסבוק לעסקים

פייסבוק לעסקים

דף-פייסבוק-לעסק

שמעתם על פייסבוק לעסקים? אתם יודעים שיש עסקים רבים שמפיקים מהפייסבוק את המירב? מעוניינים גם ולא מבינים מה ההבדל בין פייסבוק לעסקים, לבין קבוצה בפייסבוק או פרופיל פרטי בפייסבוק או בניית אתרים לעסקים? הנה מאמר קצר שיענה על כל השאלות.

למה בפייסבוק יש סוגים שונים של דפים

פייסבוק נולדה כרשת חברתית. ככזו היא מעוניינת שמשתמשיה יהיו אנשים אמיתיים. כאשר נפתח פרופיל בפייסבוק, מופיעה הערה כי הפרופיל צריך לשמש אדם פרטי – לא קבוצה, לא חברה, לא עסק לא מוסד… יחד עם זאת, מאחר והרשת החברתית לא מפסיקה להתפתח, הכירו מנהלי פייסבוק בצורך בייצוג של עסקים וישויות נוספות. לצורך כך תוכננו דפים עם תכונות מיוחדות לעסקים, אנשי ציבור, קבוצות וכד’.

פרופיל פרטי בפייסבוק

תכליתו של פרופיל פרטי בפייסבוק הוא לייצג אדם פרטי אמיתי. שימוש בפרופיל הפרטי בניגוד לתכלית זו – מעמיד את הדף בסכנת מחיקה. לפרופיל שכזה יש הגבלה על כמות החברים (נכון להיום מדובר בתקרה של 5000 חברים). בעל הפרופיל גלוי כמובן (אלא אם הוא מגדיר אחרת). פרופיל שכזה לא ניתן לפרסם בפרסום ממומן וצורת הוספת החברים אליו היא באופן יזום – הם פונים ובעל הפרופיל מאשר. בעל הפרופיל הפרטי יכול לתקשר עם חבריו באמצעות שליחת הודעה פרטית לעד 20 חברים או כתיבה על קיר של אחד מהם. כמו כן – תוכן הפרופיל הפרטי איננו חשוף לגוגל.

קבוצה בפייסבוק

קבוצה בפייסבוק מיועדת לייצוג של פעילות/יוזמה/רעיון/הזדהות המשותפת לכלל חברי הקבוצה. אין הגבלה על כמות החברים בקבוצה. בעל החשבון אשר פתח את הקבוצה חשוף ומוגדר כמנהל הקבוצה. כמובן שפייסבוק שומרת לעצמה את הזכות למחוק קבוצות פוגעניות או כאלה שפועלות בניגוד לחוק. לא ניתן לפרסם באופן ממומן את הקבוצה. לקבוצה ניתן להצטרף באופן יזום – מי שמעוניין לוחץ Join, קיימת גם אפשרות להצטרף באופן אקטיבי – פונים לחבר והוא מצטרף. בניגוד לפרופיל פרטי, ניתן לשלוח מייל כולל לרשימת תפוצה גדולה או לרשום על קיר של חבר. גם קבוצות אינן מקודמות בגוגל.

דף מעריצים/דף אוהדים/פייסבוק לעסקים

זוהי האפשרות הנכונה והיעילה ביותר לכל עסק המעוניין לפרסם בפייסבוק. ייחודו של עמוד הפייסבוק לעסקים הוא בכך שתכליתו ייצוג רשמי של חברה, מותג או אישיות ציבורית. עקב הייחוד מספקת פייסבוק לעמוד העסקי תכונות יעילות במיוחד. ראשית אין הגבלה על כמות החברים/אוהדים. מי שפתח את הפייסבוק העסקי איננו גלוי (מאחר ודף פייסבוק עסקי לרוב נבנה על ידי בונה אתרים מקצועי). רק את דף הפייסבוק לעסקים ניתן לפרסם בפרסום ממומן. כל הודעה או פעולה שהדף מבצע באופן רשמי, מופיעה אוטומטית על הקיר של כל החברים – למשל – פרסמתם מבצע? כל אלו שעשו לכם “לייק” חשופים לזה. בנוסף כל התוכן של עמוד הפייסבוק לעסקים מקודם במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

שימוש יעיל בפייסבוק לעסקים

דף פייסבוק לעסקים צריך להיות מתוכנן באופן מקצועי על מנת להשיג את מלוא האפקט הפרסומי. תנופה בניית אתרים מתמחה בבניית דפי פייסבוק לעסקים. צרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות, הכוללת ייעוץ ראשוני חינם.

צרו קשר

קבלו הצעה עכשיו!