קידום ובניית אתרים

הקמת אתר תדמית

הקמת אתר תדמית

הקמת אתר תדמית היא כלי שיווקי מהמעלה הראשונה לכל עסק המעוניין בחשיפה למעגלי לקוחות חדשים. בניית אתרים לעסקים מסייעת בצמיחה, במכירות ומספקת תמורה מלאה – בתנאי שנעשית באופן חכם.

תכנון נכון של הקמת אתר תדמית שיווקי

כיום כמעט כל אתר תדמית מוקם מתוך מטרה להביא לקוחות חדשים ובכך להגביר את מכירות העסק. לכן כל אתר תדמיתי צריך לקום מתוך אוריינטציה שיווקית.

ניתן למנות מספר שלבים הכרחיים בהקמת אתר שכזה:

מחקר מילות מפתח – הקמת אתר תדמית חייבת להתחיל עם הבנה של מה קהל היעד מחפש? חשוב להימנע מספקולציות ותחושות בטן ולבצע בחינה בכלי תכנון מילות המפתח של גוגל. לרוב נמצא תוצאות רבות של מילות מפתח ונצטרך לבצע סינון כשאנו מנחשים באופן חכם – מהן מילות המפתח שסיכויין להמיר יהיו גבוהות יותר מהאלטרנטיבות. כך למשל לעסק של בניית אתרים, מילת המפתח "בניית אתר בחינם", פחות איכותית ממילת המפתח "הקמת אתר תדמית". שכן מי שמצפה לבניית אתר בחינם, סביר להניח שלא יפנה לבניית אתר בתשלום.

תכנון היררכיית המאמרים באתר – לאחר שבחרנו מילות מפתח, ניצור ביניהן היררכיה ונחליט מה יהיו המאמרים העיקריים באתר, מה קודם למה מבחינת התצוגה בתפריט הראשי של האתר. המוצרים הראשיים חייבים להיות בולטים, ותתי המוצרים צריכים להפנות למוצרים הראשיים.

כתיבה שיווקית של מאמרים – הכרחי שכל מאמר באתר ייכתב באוריינטציה שיווקית. תחילה צריכות להופיע התועלות המרכזיות עבור הלקוח – כלומר – מה יוצא לו מרכישת המוצר/השירות. מומלץ שהדברים ייכתבו בנקודות מתומצתות. לאחר מכן יכול להופיע פירוט ומעט מידע על העסק. לאורך המאמר חשוב לקרוא לפעולה – כלומר להשתמש בלשון ציווי לביצוע פעולה: "צרו קשר עכשיו בטלפון…", "מלאו את טופס יצירת הקשר…"

חובה למקם באתר טלפון לחיץ וטופס יצירת קשר – בכל חלקי האתר, בכל עמוד ועמוד, הכרחי למקם טלפון לחיץ, כך שבקליק אחד הנייד יחייג לבית העסק. בנוסף חשוב שטופס יצירת קשר, יכיל פרטים הכרחיים בלבד (כגון שם וטלפון) ויהיה נגיש בקלות בכל חלקי האתר, ומכל מקום בעמוד.

חיבור האתר למערכת אנליטיקס – על מנת לייצר אופטימזיציה של האתר לאורך זמן, חשוב שנלמד את הרגלי התנועה של הגולשים. מערכת אנליטיקס יוצרת סטטיסטיקות חשובות המאפשרות לנו לבחון אחוזי נטישה, מעבר בין עמוד לעמוד, מקורות תנועה וכיו"ב. רצוי אחת למספר חודשים לבחון את הנתונים ולחשוב על שינויים שישפרו את ביצועי האתר. כך למשל – אם אנו רואים עמוד שהגולשים מרבים לנטוש, ייתכן וצריך לשכתבו.

התאמה למובייל – הקמת אתר תדמית כיום מחייבת התייחסות משמעותית למובייל, שהופך להיות אופן הצריכה העיקרי של אתרי האינטרנט. מעל ל- 70% מהגולשים משתמשים במכשירי הסלולר על מנת לגלוש לאורך היום. לכן חשוב מאוד שהאתר ייראה טוב מכל מכשיר, וייטען במהירות, כך שגולשים לא יתייאשו עד שיעלה.

קידום לאחר הקמת אתר תדמית

הקמת אתר תדמית איננה סוף המלאכה. לרוב אתר שכזה הופך להיות עוד אתר ברשת האינטרנט בין אלפי אתרים אחרים באותו התחום. לכן חשוב מאוד לקדמו במילות המפתח הרלוונטיות לנו. ניתן לקדם את האתר בשני אופנים:

קידום אורגני – קידום טבעי בתוצאות החיפוש הרגילות. קידום זה מתחיל להראות את תוצאותיו תוך כ- 4/6 חודשים וזקוק לתחזוקה שוטפת. בקידום שכזה בוחרים מספר מצומצם יחסית של מילות מפתח, יוצרים להם מאמרים מפורטים, קישורים ייעודיים וכד', כך שאט אט יטפסו מעלה בתוצאות החיפוש.

קידום ממומן – בקידום זה אנו משלמים לגוגל בכלי הפרסום שלה. בוחרים מילות מפתח רלוונטיות לנו ומייד מתחילים להופיע. קידום זה מהיר וקל לתחזוקה, עם זאת, בטווח הארוך, יש תחומים בהם הוא עשוי להיות מעט יקר יחסית לאלטרנטיבה.הדבר משתנה מתחום לתחום.

מעוניינים בהקמת אתר תדמית?

צרו עימנו קשר עכשיו לשיחת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות בטלפון 03-7561428

דילוג לתוכן