קידום ובניית אתרים

דף נחיתה בפייסבוק

דפי-נחיתה

מה קורה כשמבקר מגיע לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם? איך נגרום לאותו מבקר ללחוץ על כפתור הלייק? בניית דף נחיתה בפייסבוק, ממש כמו בניית אתר תדמית, חייבת להיעשות באופן מקצועי, תבטיח את הזנקת הדף קדימה והגברה מתמדת של חשיפת קהל אליו. איך עושים זאת?

מנגנון דף נחיתה בפייסבוק

כאשר מבקר מגיע לדף פייסבוק הוא מגיע לקיר הראשי, הבנוי מחלק עליון ממותג וציר זמן של פעילות העסק בפייסבוק – זהו הדף הראשון שהוא רואה. בקיר המבקר נחשף לפוסטים שרשמנו, סרטים, תמונות שהעלנו ועוד. יחד עם זאת, כאשר אנו בונים דף פייסבוק מקצועי, נרצה להקים לכבוד המבקרים דף נחיתה ממותג ומרשים שייצג אותנו באופן מיטבי, ולעיתים אף נרצה שהמבקר ירוויח דבר מה מהביקור בדף זה, אך יצטרך ללחוץ על לייק לפני כן.

תכנות דף נחיתה בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לבונה אתרים מקצועי לתכנת דף נחיתה מרשים באמצעות החדרת קוד ובניית ממשק חיצוני. דף הנחיתה יכול להיות פוסטר גדול עם תוכן שיווקי המעודד לעשות לייק או מיני סייט שלם.

איזה חומר כדאי לשים בדף נחיתה בפייסבוק?

מטרתנו הראשונית היא לגרום למבקרים איכותיים לעשות לייק לעמוד הפיסבוק. שכן לאחר ביצוע הלייק הם יהפכו למעין "עוקבים" שלנו וכל פרסום שנפרסם יופיע על הקיר שלהם. שכנוע מבקרים לעשות לייק מתבצע באמצעות אספקה של חומר שעשוי לעניין את אותו קהל יעד. לדוגמא – בניית דף נחיתה בפייסבוק לאסטרולוגית, התרה אחר לקוחות המעוניינים בבניית מפות וחיזוי, תספק תוכן מתאים הכולל מידע אודות הכוכבים, המזלות השונים, תחומי התמחותה – ורצוי – הטבה לעושי הלייק. ההטבה יכולה להיות הנחה, הנחה קבוצתית, מתנה מסויימת למזמינים ועוד.

עיצוב דף נחיתה בפייסבוק

בדיוק כמו התוכן – דף נחיתה אמור להיות משודך בעיצובו לקהל היעד ואופי העסק. דף נחיתה למשרד חקירות יעוצב באופן נוקשה, מתכתי, מעט מיסתורי, ויכלול תמונות הקשורות לתחום. באמצעות עיצוב נכון מגבירים את החיבור הרגשי בין הגולש לדף הנחיתה והעסק וגורמים לו להגיב ביתר קלות באופן הרצוי – לחיצה על "לייק"

דף נחיתה בפייסבוק הנחשף לגולש רק לאחר ביצוע לייק

כאמור, באמצעות קוד, ניתן לתכנת דף נחיתה המציג לגולש תוכן המעודד לחיצה על "לייק" עם הבטחה שלאחר הלחיצה ייחשף לתוכן מסויים – לדוגמא – שוברי מבצע או קטלוג תמונות. לאחר ביצוע ה"לייק" הגולש מופנה לדף נחיתה אלטרנטיבי המיועד לאלה שעשו לייק.

למי מיועד דף נחיתה בפייסבוק

דף נחיתה מיועד לקצור אוהדים חדשים לחברות עסקיות. מטרת דף הנחיתה למתג את העסק ולהביא להצטרפות של עוד ועוד אוהדים.

האם כדאי להשקיע בבניית דף נחיתה בפייסבוק?

אם אתם מעוניינים לשוות לעסק שלכם מראה רציני, אם אתם מעוניינים להגביר את כמות הלייקים ובעצם לגרום להוספה של עוד ועוד מנויים לדף העסקי, הנחשפים לתכנים שלכם באופן קבוע – מומלץ לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרים המתמחה בבניית דפי נחיתה בפייסבוק. תנופה, קידום ובניית אתרים הקימה דפי נחיתה רבים בפייסבוק – צרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם ללא כל התחייבות.

דילוג לתוכן