קידום ובניית אתרים

בניית דף פייסבוק לעסק

דף-פייסבוק-לעסק

אם כבר הבנת למה כל כך הרבה חברות קטנות כגדולות, משקיעות בבניית דף פייסבוק לעסק, אם אתה מודע ליתרונות השיווק הויראלי ולכוח העצום של הרשת החברתית – ודאי קיבלת את ההחלטה לפעול לבניית דף פייסבוק לעסק. איך עושים זאת?

בניית דף פייסבוק לעסק באופן עצמאי

בניית דף פייסבוק לעסק באופן עצמאי כרוכה במעט השקעה של זמן ולא עולה כסף. כל בעל חשבון פייסבוק יכול לבחור בכפתור "צור דף" ולעקוב אחר השלבים לפתיחת הדף העסקי. בעצם הדף העסקי הוא מעין פרופיל אישי עם יכולות מסויימות ופריסת עמוד מעט שונה מפרופיל אישי.

בניית דף פייסבוק לעסק וחשיפה בגוגל

חשוב לדעת שבניגוד לפרופיל פרטי או קבוצה אותה פותחים בפייסבוק, תכני הדף העסקי חשופים לגוגל. כלומר, כאשר אתם מעדכנים מידע, רושמים פוסטים על הקיר או מעלים תמונות – החומר כולו נגיש למנועי החיפוש של גוגל. לעומת זאת בפרופיל פרטי, החומר לא נגיש לגוגל.

בניית דף לעסק באופן מקצועי

בניית דף פייסבוק לעסק מומלץ שתיעשה על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים לעסקים המתמחה בתחום. הדף העסקי טומן בתוכו פוטנציאל רב שמרבית האנשים, שאינם בקיאים במלאכה, ואין להם את התוכנות הדרושות, יתקשו לממש. כך למשל עיצוב תמונת נושא איכותית הממתגת את העסק, עיצוב מיני סייט שמוטמע בתוך דף הפייסבוק כדפי Html ועוד יכולות רבות, כגון דף נחיתה המכריח את הגולש לעשות לייק כדי להיות חשוף לתוכן או מבצע.

מהם שלבי העבודה בבניית דף פייסבוק לעסק באופן מקצועי

  • אפיון הדף בפייסבוק – מיהו קהל היעד? למי הדף יפנה? מהי הדרך הנכונה לפנות במדיה הזו? כיצד נגרום לדף להיות ויראלי?
  • איסוף התכנים – תמונות, הלוגו, מידע אודות העסק, מספר מאמרים לפרסום, מידע על המוצרים והשירותים… ועוד חומר – כל המרבה הרי זה משובח
  • עיצוב דף הפייסבוק – בניה של סקיצות הדמיה המציגות את מראה העמוד, מראה הלשונית הממותגת
  • תכנות ממשק דף הפייסבוק שיוטמע במרכז – התכנות מתבצע כבניית אתר לכל דבר, אם כי מימדיו מותאמים למימדים שפייסבוק מתירה מבחינת רוחב
  • בניית דף פייסבק לעסק – יצירה ממשית של הדף, הקמתו, הזנת המידע והתוכן שאספנו, קישורו לממשק שבנינו
  • הפצת דף הפייסבוק – תחילת הפצתו לחברים, למכרים, ללקוחות בפועל, למנויים… משם הרשת תעשה את שלה.. ואתם כמובן – תעזרו לה

מה מצריך בניית דף פייסבוק לעסק

מעבר למשאב הכספי ולזמן ההקמה, בניית דף הפייסבוק היא אמצעי שיווק המקרב בין העסק לצרכניו. הדף מצריך ניהול מינימלי ומעט השקעה התלויה בהיקף פעילותו של העסק. צרו עימנו קשר לייעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות אודות בניית דף פייסבוק לעסק.