בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה

שוקלים בניית דף נחיתה? חשוב שתבינו מהו דף נחיתה להבדיל מ- בניית אתר תדמית, כיצד נכון לבנות דף נחיתה ומה הוא בדיוק משרת.

מטרת בניית דף נחיתה

 

בניית דף נחיתה נעשית לרוב על מנת למקד את הלקוח למוצר או שירות שאנו מציעים. המונח מתייחס במקורו לאתרים שבהם קיים תוכן רב ואנו חוששים שהלקוח ילך לאיבוד בין שלל המוצרים והשירותים.

לכן אנו "מנחיתים" את הלקוח בדף ספיציפי הכולל את כל המידע הדרוש לו על מנת לקבל החלטה ולפנות לבית העסק או לבצע הזמנה.

מהם הכללים ל- בניית דף נחיתה

ההחלטה על בניית דף נחיתה מחייבת היצמדות למספר כללי זהב ברורים, אשר יאפשרו לנו למצות את דף הנחיתה ולוודא שהלקוח המבקר בו אכן יעשה הזמנה/פנייה וכיו"ב:

  • בניית דף נחיתה עם פרטי יצירת קשר ברורים – הפרטים חייבים להופיע בראש הדף ואם הדף מתארך, חשוב שהפרטים יהיו נגישים מכל חלק. מומלץ שהפרטים יכילו טלפון, כתובת מייל ואם הדבר רלוונטי – גם כתובת פיזית.
  • בניית דף נחיתה הכולל טופס יצירת קשר – טופס שכזה חייב להיות קל למילוי עם הפרטים הבסיסיים שצריך. רצוי לכלול כמה שפחות שדות חובה המקשים על המילוי. בנוסף, מומלץ, שלא להטמיע מנגנון נגד דואר זבל. מנגנונים שכאלה, אומנם מגינים מתוכנות דואר זבל שעלולות להציף בפניות סרק, אך גם גורמים לכך שקהל לקוחות יתקשה במילוי הטופס ויוותר עליו. חשוב מאוד שטופס זה יהיה נגיש בקלות מכל חלקי דף הנחיתה.
  • דף הנחיתה צריך להיות ברור ולשדר אמינות ורלוונטיות באופן מיידי למבקר, שהוא הגיע למקום הנכון – חשוב שהכותרת תציג את המוצר או השירות בבהירות. ככל שהדף נראה אמין יותר, מבטיח וכולל את מלוא הפרטים הרלוונטיים, כך ירגיש המבקר יותר ביטחון למסור את פרטיו.
  • בניית דף נחיתה עם תועלות ללקוח – היו ממוקדים ופרטו בחלק העליון של הדף את התועלות הישירות ללקוח. בחלק זה אין טעם לפאר את העסק או את עצמכם, אלא לגרום ללקוח להבין מה יוצא לו מרכישת המוצר/שירות. רצוי לעשות זאת בנקודות ברורות.
  • קריאה לפעולה – בכל חלק בדף מומלץ לקרוא באופן ברור לפעולה – דוגמת – "חייגו עכשיו...", "צרו קשר...", "מלאו את הטופס..." וכיו"ב.
  • בהמשך הדף פרטו את הייחוד של המוצר, היתרונות הנוספים שלו, פיצ'רים מובילים וכד'.
  • חשוב לסיים בקריאה נוספת לפעולה (יצירת קשר, התקשרות, הזמנה)

בניית דף נחיתה רספונסיבי

בימינו חובה שדף הנחיתה יהיה רספונסיבי, כלומר שייראה טוב מכל מכשיר ממנו הוא נצפה, בין אם מדובר בטאבלט, טלפון נייד על סוגיו השונים או מסך מחשב רגיל.

חשוב שדף הנחיתה ייבנה תוך שימוש בקוד תקני וכן שייעשה שימוש בתמונות שעברו אופטימיזציה. העמוד צריך להיטען במהירות, כך שגם גלישה עם אינטרנט איטי יותר (כמו זה הנחווה לרוב בסלולרי), תעלה את הדף בזמן סביר.

זכרו שכיום מעל 70% משתמשים באינטרנט ממכשירים סלולרים!

חושבים על בניית דף נחיתה לעסק

צרו עימנו קשר בטלפון – 054-4444439 ונשמח לספק לכם ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות, כיצד לבנות דף נחיתה שיהפוך את המבקרים בו לפונים בפועל.

שוקלים בניית דף נחיתה? חשוב שתבינו מהו דף נחיתה, כיצד נכון לבנות אותו ומה הוא בדיוק משרת.

מטרת בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה נעשית לרוב על מנת למקד את הלקוח למוצר או שירות שאנו מציעים. המונח מתייחס במקורו לאתרים שבהם קיים תוכן רב ואנו חוששים שהלקוח ילך לאיבוד בין שלל המוצרים והשירותים.

לכן אנו "מנחיתים" את הלקוח בדף ספיציפי הכולל את כל המידע הדרוש לו על מנת לקבל החלטה ולפנות לבית העסק או לבצע הזמנה.

מהם הכללים ל- בניית דף נחיתה

ההחלטה על בניית דף נחיתה מחייבת היצמדות למספר כללי זהב ברורים, אשר יאפשרו לנו למצות את דף הנחיתה ולוודא שהלקוח המבקר בו אכן יעשה הזמנה/פנייה וכיו"ב:

·       בניית דף נחיתה עם פרטי יצירת קשר ברורים – הפרטים חייבים להופיע בראש הדף ואם הדף מתארך, חשוב שהפרטים יהיו נגישים מכל חלק. מומלץ שהפרטים יכילו טלפון, כתובת מייל ואם הדבר רלוונטי – גם כתובת פיזית.

·       בניית דף נחיתה הכולל טופס יצירת קשר – טופס שכזה חייב להיות קל למילוי עם הפרטים הבסיסיים שצריך. רצוי לכלול כמה שפחות שדות חובה המקשים על המילוי. בנוסף, מומלץ, שלא להטמיע מנגנון נגד דואר זבל. מנגנונים שכאלה, אומנם מגינים מתוכנות דואר זבל שעלולות להציף בפניות סרק, אך גם גורמים לכך שקהל לקוחות יתקשה במילוי הטופס ויוותר עליו. חשוב מאוד שטופס זה יהיה נגיש בקלות מכל חלקי דף הנחיתה.

·       דף הנחיתה צריך להיות ברור ולשדר אמינות ורלוונטיות באופן מיידי למבקר, שהוא הגיע למקום הנכון – חשוב שהכותרת תציג את המוצר או השירות בבהירות. ככל שהדף נראה אמין יותר, מבטיח וכולל את מלוא הפרטים הרלוונטיים, כך ירגיש המבקר יותר ביטחון למסור את פרטיו.

·       בניית דף נחיתה עם תועלות ללקוח – היו ממוקדים ופרטו בחלק העליון של הדף את התועלות הישירות ללקוח. בחלק זה אין טעם לפאר את העסק או את עצמכם, אלא לגרום ללקוח להבין מה יוצא לו מרכישת המוצר/שירות. רצוי לעשות זאת בנקודות ברורות.

·       קריאה לפעולה – בכל חלק בדף מומלץ לקרוא באופן ברור לפעולה – דוגמת – "חייגו עכשיו...", "צרו קשר...", "מלאו את הטופס..." וכיו"ב.

·       בהמשך הדף פרטו את הייחוד של המוצר, היתרונות הנוספים שלו, פיצ'רים מובילים וכד'.

·       חשוב לסיים בקריאה נוספת לפעולה (יצירת קשר, התקשרות, הזמנה)

בניית דף נחיתה רספונסיבי

בימינו חובה שדף הנחיתה יהיה רספונסיבי, כלומר שייראה טוב מכל מכשיר ממנו הוא נצפה, בין אם מדובר בטאבלט, טלפון נייד על סוגיו השונים או מסך מחשב רגיל.

חשוב שדף הנחיתה ייבנה תוך שימוש בקוד תקני וכן שייעשה שימוש בתמונות שעברו אופטימיזציה. העמוד צריך להיטען במהירות, כך שגם גלישה עם אינטרנט איטי יותר (כמו זה הנחווה לרוב בסלולרי), תעלה את הדף בזמן סביר.

זכרו שכיום מעל 70% משתמשים באינטרנט ממכשירים סלולרים!

חושבים על בניית דף נחיתה לעסק

צרו עימנו קשר בטלפון – 054-4444439 ונשמח לספק לכם ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות, כיצד לבנות דף נחיתה שיהפוך את המבקרים בו לפונים בפועל.

...