קידום ובניית אתרים

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית איכותי וקידומו במנועי החיפוש, מביאה לתנועה של לקוחות חדשים לבית העסק. כל זאת בתנאי שבניית אתר תדמית נעשית באופן נבון, מדוייק ומתוכנן.

מהי הדרך הנכונה ל- בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית בצורה נכונה מתחילה בתכנון מדוייק שלו, בין היתר מבוצעות הפעולות הבאות:

  • סקירת מילות המפתח ונפח החיפושים של השירותים אותם מציע בעל העסק
  • תכנון מדוייק באפיון מסודר של בניית אתר תדמית – הכולל היררכיה של תפריטים, אלו דפים יפנו לאלו דפים וכד'.
  • כתיבת של מאמרים לאתר בהתאם למילות המפתח, כך שמילות מפתח רלוונטיות לשירותי העסק, יזכו לנוכחות מובילה
  • עיצוב מהודק המתוכנן לפתות את קהל היעד, גם בתוכנו וגם באופן השימוש בו, כך שפרטי ההתקשרות והפנייה יהיו בולטים, מסקרנים ומזמינים לפעולה.
  • שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של בניית אתר תדמית, כך שהאתר ייטען במהירות, יהיה קריא ומזמין מכל פלטפורמה בה הוא נצרך וכן תואם את הדפדפנים השונים.

למה לצפות בסיום תהליך בניית אתר תדמית

סיום תהליך בניית אתר תדמית מלווה אצל בעלי עסקים רבים בכך שתנועה תתחיל לפקוד את בית העסק. חשוב להדגיש, כי אתר תדמית שנבנה, מבלי שמוזרמת אליו תנועה, בין אם בקידום ממומן ובין אם בקידום אורגני, יהיה לרוב שומם ממבקרים.

לכן, סיום בניית אתר תדמית – מחייב התחלה של קידום כלשהו:

קידום אורגני של אתר תדמית – מדובר בשורה ארוכה של פעולות הנעשות באופן אקטיבי לאורך חודשים רבים כך שאתר התדמית לאט לאט מטפס בתוצאות החיפוש ומגיע לעמוד הראשון, במילות מפתח רלוונטיות לעסק. בין הפעולות שנעשות מאחורי הקלעים – קישורים מאתרים אחרים, כתיבת מאמרים וכיו"ב.

קידום ממומן של אתר תדמית – קידום שכזה מהיר יותר ותוצאותיו מידיות. בוחרים מילות מפתח עם בית העסק, פותחים מסע פרסום בממשק ייעודי של גוגל ומתחילים להריץ מודעות המפנות דף רלוונטי שדאגנו לו מראש בתהליך בניית אתר תדמיתי.

חשוב לציין שלרוב מבוצעות פעולות מקבילות של קידום, על מנת להשיג תוצאות טובות יותר.

האם בניית אתר תדמית מתאימה לכל עסק

אנו נמצאים היום בעידן בו האינטרנט שולט כמעט בכל נישה. עסקים מסוגים שונים, קטנים כגדולים, מאמינים בכך ש- בניית אתר תדמית היא הדרך הנכונה להיחשף ללקוחות חדשים.

בנוסף לחשיפה והשגת לקוחות, אתרי התדמית מאפשרים להציג מידע חשוב אודות העסק, לקשר אותו לממשקים נוספים, וכן ניתן להטמיע באתר מנגנונים שמשפרים את פעילות העסק – דוגמת אזור הורדת טפסים, מגנון הזמנת תורים, גלריה המציגה תמונות וקטלוגים, הטמעה של ממשק מכירות וכו.

חושבים על בניית אתר תדמית לעסק?

זה הזמן להצעיד את העסק שלכם קדימה עם בניית אתר תדמית לעסק, בצורה נבונה וחכמה שתביא לקוחות – צרו עימנו קשר לשיחת ייעוץ ואפיון ראשוני ללא כל התחייבות – 03-7561428