קידום ובניית אתרים

בניית אתר עסקי

בניית אתר עסקי

חושבים על בניית אתר עסקי? בניית אתר היא הזדמנות של כל עסק לפרוץ החוצה מהאיזור הגיאוגרפי שבו הוא נמצא וממעגל הלקוחות הקיים שיצר לעצמו. הנה מספר דגשים לתהליך בניית אתרים לעסקים.

הכדאיות של בניית אתר עסקי

בניית אתר עסקי מציבה את העסק שלכם במקום נגיש. לפתע ניתן לקבל עליו מידע מכל מקום בארץ ואפילו בעולם. ניתן לצפות במוצרים, לקרוא עליכם ולהתרשם. חלק מעסקים אף מטמיעים באתרם פונקציונליות נוספת כגון מנגנון לקביעת תורים, גלריה, קטלוג מוצרים כויו"ב.

לא משנה מה תחליטו שיהיה באתר – עצם הצבתו במקום ציבורי, מגדיל משמעותית את הסיכוי לחשיפה לעסק ומוצריו. יתרה על כך, האכסניה האינטרנטית יכול להיות מקודמת – כך שתנועה זורמת אליה תהפוך ללקוחות של ממש. בצורה הזו תפסיקו להסתמך על שיטת השיווק הישנה והטובה – אך המוגבלת – שנקראת – מפה לאוזן. ותוכלו באופן אקטיבי לייצר פניות יש מאין.

מה חשוב לעשות בעת בניית אתר עסקי?

תכנון מוקדם – חשוב מאוד להתחיל בניית אתר עסקי בתכנון מוקדם מהיסוד – מה המטרות של האתר? אלו תכנים נרצה שיוצגו בו? מה יהיה בדף הראשי? מה יהיה בדפים הפנימיים? איזה מילות מפתח נרצה למשוך? סביבם נבנה את מאמרי האתר. חשוב להחליט גם בהתאם לקהל היעד, מה יהיה הקו העיצובי והיכן ימוקמו אלמנטים שונים בעמוד, דוגמת טופס יצירת הקשר, סלוגן ברור וכיו"ב.

מחקר מילות מפתח – כחלק מהתכנון המוקדם חשוב שכל עסק יבחר מילות מפתח רלוונטיות עבורות. מילת מפתח צריכה להיות כזו שמי שמחפש אותה, סביר להניח משתייך לקהל שעשוי להתעניין במוצר/שירות. חשוב גם שהמילה תהיה כזו עם פוטנציאל המרה טוב. לדוגמא "בניית אתר בחינם" איננה מילת מפתח טובה, מאחר וסביר שמי שמחפש אותה, איננו מעוניין באתר בתשלום. כמובן שנבחר מילות מפתח עם נפח חיפוש גדול ורצו כאלה שיש בהן הכי מעט תחרות.

הקפדה על בניית אתר עסקי תקין – הכוונה לטכניקת כתיבת הקוד. חשוב שהאתר שנבנה יהיה ברמה טובה! הקוד צריך להיכתב באופן תקני בהתאם לתקני איגוד האינטרנט, הדבר ישליך על אמידותו של האתר לאורך זמן, ציון האיכות שיקבל ובין היתר ישליך גם על דירוגו במנוע החיפוש ומהירות טעינתו. אתר בקוד תקין יבטיח תצוגה מהימנה של האתר בין הדפדפנים השונים מבלי שיהיו עיוותים.

רספונסיביות – מילת המפתח בעידן הנוכחי. האתר חייב להירואת מצויין כשגולשים בו באמצעות מכשירים סלולרים. הוא חייב להיטען מהר, להיראות מושך, הכתב צריך להיות ברור והממשק חייב להתאים את עצמו לכל גודל מסך. חשוב לדעת שבהתאם למגמה העולמית כאשר כבר למעלה מ- 70% גולשים מהטלפון הנייד באתרים, גם גוגל מיישרת קו ואט אט תתחיל לדרג את תוצאות החיפוש, בין היתר, לפי טיב התצוגה בטלפון הנייד.

נגישות – בישראל כל אתר של עסק עם מחזור הכנסות מעל 100 אלף ₪ בשנה, חייב להיות מונגש לאנשים עם מוגבלויות. עסק שלא עושה זאת עשוי להיתבע. אט אט נגישות הופכת לסטנדרט בעקבות התקנות וחשוב לוודא שפאנל נגישות מוטמע באתר.

קידום לאחר בניית אתר עסקי

בסיום מלאכת בניית אתר עסקי חשוב לבצע קידום כלשהו על מנת להזרים אליו תנועה, אחרת האתר יהיה עוד אחד מיני רבים ברשת וסביר להניח שלא יגיעו אליו בחיפוש.

ניתן לקדם אתר עסקי בשני אופנים: קידום ממומן שכרוך בתשלום לגוגל והופעה מיידית בתוצאות החיפוש של מילות מפתח ללא הגבלה או קידום אורגני שכרוך בעבודה ממושכת על מספר מילות מפתח מצומצם יחסית. לכל סוג קידום היתרונות והחסרונות שלו.

מעוניינים לשמוע עוד על בניית אתר עסקי?

צרו עימנו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות – 03-7561428

דילוג לתוכן