קידום ובניית אתרים

בניית אתר מקצועי

אתר-מקצועי

אין תחליף לבניית אתר מקצועי! שוק האינטרנט מוצף בחברות בניית אתרים לעסקים, חברות עיצוב אתרים, גרפיקאים המתמחים בתחום כמו גם אתרים חינמיים המציעים בניית אתר בזול ואף בחינם. במאמר זה נסקור את האופציות השונות בין בניית אתר מקצועי לבניית אתר זול או אתר חינמי.

תוכנות או אתרים לבניית אתר בחינם

קיימים באינטרנט מוצרים רבים או אתרים המציעים בניית אתר באופן קל פשוט ועל פי רוב בחינם. האתרים הללו, רובם ככולם, מציעים תבניות מסוימות לבניית האתר. האופציות בד"כ ספורות ואינן מאפשרות גמישות בניגוד לבניית אתר מקצועי. התוצאה בד"כ יכולה להיות אתר מרשים, אך לרוב יחסרו בו תכונות מסוימות שעלולות להיות חשובות לבעל האתר. כך למשל, אתרים שאינם תומכים בעברית ועל פי רוב תפריטיהם ושאר הממשקים מיושרים לצד שמאל ולא לימין. דוגמא נוספת, העדר של צבעים שבונה האתר היה רוצה להשתמש בהם. בעיה אחרת עם אתרים אלו, היא השימוש בכמות מוגבלת של אפשרויות כך שהאתר לרוב דומה לאתרים רבים אחרים ונעדר ייחוד. לעיתים ישולבו פרסומות בכורח או כתובות המפנות לתוכנה או לאתר האינטרנט בו נבנה אתרכם. ויודגש כי לעיתים האתרים החינמיים מצהירים כי אתרכם הבנוי לא יכלול פרסומות. אך לאחר תקופה הן רשאיות לפי ראות עיניהם לשלב פרסומות.

בנוסף, ייתכן שהאתר החינמי, לא ממש חינם, ויגבה מכם כסף בהמשך הדרך – כמו היוזמה לבניית אתר חינם לעסקים קטנים של משרד התמ"ת (שם נגבה סכום גבוה בהמשך הדרך מידי חודש).

מכאן שאפשרות זו איננה מתאימה לעסק המעוניין לשדר רצינות או להקים אתר תדמית מרשים, אך היא מהווה חלופה נסבלת כשמדובר באתר חובבני פשוט לצורכי פנאי ולשם השעשוע. להלן רשימה של אתרים המאפשרים בניית אתר בחינם:

  • בניית אתר 2all
  • בניית אתרים בחינם
  • בנה אתר אינטרנט בעצמך
  • פארק אתרים – בניית אתרים
  • בנה אתר בעצמך
  • אתר בחינם תוך שעה

בניית אתר על ידי בונה אתרים חובב

בשוק ישנם רבים שמבינים בתחום האינטרנט באופן בסיסי. לעיתים מדובר בבן של השכנים הידוע כ"גאון מחשבים", לעיתים באדם שהחליט להקים עסק צדדי נוסף או טכנאי מחשבים עם ידע בסיסי. רובם ככולם יוכלו להקים אתר אינטרנט פשוט עד מורכב, אך כמעט כולם, ייתקלו בבעיות כשיתבקשו לבצע משהו שחורג מהתבנית איתה הם רגילים לעבוד.

לדוגמא, אם תהיו מעוניינים שבאתרכם יופיע טופס יצירת קשר, רובם ידעו לשתול באתרכם טופס שכזה. אך ברגע בו תרצו שהטופס יאפשר העלאת קבצים או שיכתוב במרכז המסך מסר מסוים לאחר שליחת הפרטים, רוב בוני האתרים החובבים ייתקלו בבעיה. כך נוצר מצב שהלקוח יצא קרח מכאן ומכאן – הוא גם משלם כסף עבור בניית האתר בניגוד לחלופה הקודמת, והוא גם מקבל אתר שאיננו גמיש ותואם בדיוק את צרכיו. על פי רוב תיווצרנה בעיות גם בהמשך הדרך, כשתרצו לעדכן את האתר או לשנות בו רכיבים מסוימים, כפי שקורה לרוב.

בניית אתר מקצועי

אומנם בטווח הקצר מדובר בחלופה היקרה ביותר (יחסית), יחד עם זאת, בטווח הארוך זוהי החלופה המשתלמת והיעילה ביותר, שבסופו של דבר מחזירה את ההשקעה. חברת בניית אתרים מקצועית תדע לאפיין את צרכי הלקוח באופן מיטבי. בניגוד לתוכנות החינמיות ולבוני אתרים חובבים, היא איננה מוגבלת לתבניות ודפוסים בסיסיים. כך שהאתר יתאים ככפפה ליד, לצרכים המדויקים של הלקוח. לדוגמא – הלוגו ישב בדיוק איפה שתרצו שישב ולא במקום שהתבנית החינמית ייעדה לו. מגוון הצבעים יתאים בדיוק לצבעים המבוקשים על ידכם, המשדרים את הרוח ותואמים את השפה העסקית של החברה.

בכל מקרה של תקלה, שינוי, רצון לרענן או להוסיף מודולים, תפגשו אוזן קשבת שתדע לסייע, לכוון ובסופו של יום לבצע על הצד הטוב ביותר את מבוקשכם. חשוב לציין שאתר שכזה מחזיר את ההשקעה בתקופה יחסית קצרה. אם מדובר בלקוחות שפוקדים את העסק עקב הגדלת החשיפה או אתר קניות שמכסה במהרה את ההשקעה. זכרו שהאתר הוא כרטיס הביקור של העסק ולעיתים רבות הרבה מעבר לכך. אתר מושקע, ידידותי, המתאים לצרכי העסק, יגדיל בסופו של יום את רווחי העסק. צרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם וללא כל התחייבות, לבניית אתר מקצועי במחירים אטרקטיבים.