קידום ובניית אתרים

בניית אתר מקצועי

בניית אתר מקצועי

חושבים על בניית אתר תדמית מקצועי שמביא לקוחות לעסק, מציג מידע עסקי רלוונטי והופך למנוע צמיחה?

בניית אתר מקצועי לעסק

בניית אתר מקצועי לעסק היא מהפעולות השיווקיות החשובות ביותר שעסק יכול לעשות. אתרים מקצועיים מכילים מידע אודות העסק, שירותיו, מוצריו. בנוסף יכול האתר המקצועי להכיל רכיבי עזר כגון קטלוג, כלי לזימון ואפשרויות רבות נוספות בהתאם לאופיו של העסק.

תכנון מראש של בניית אתר מקצועי

אחת הטעויות המרכזיות בעת בניית אתר מקצועי, היא העדר תכנון וקפיצה מיידית למים העמוקים. ממש כמו בניין, גם אתר אינטרנוט מקצועי, נבנה על יסודות. וכאשר המלאכה הושלמה, חזרה אחורה ותיקון היסודות או שינוי של דברים מהותיים, היא משימה כמעט בלתי אפשרית.

יצירת אפיון בעת בניית אתר מקצועי, מסייעת לתכנן ולחשוב על המטרות שלנו, מה נרצה שהאתר יביא בדיוק, מיהו קהל היעד שלנו, מה יהיו התכנים שנציף באתר, באיזה סדר הם יוצגו וכיו"ב.

האפיון ישליך כמובן על העיצוב שנבחר לאתר, על צבעיו, מיקום האלמנטים בעמוד, היררכיית התפריטים וכד'.

בסיומו של תהליך האפיון, ניתן לגשת למלאכת בניית אתר מקצועי בבטחון.

דגשים חשובים בעת בניית אתר מקצועי

אתרי אינטרנט מקצועיים, משתנים בצרכים אחד ממשנהו, אך יש כמה נקודות שחשוב להקפיד עליהם והם רלוונטים לכל אתר מקצועי שתבנו:

  • כתיבת האתר בקוד תקני – חשוב לוודא עם המתכנת שהאתר המקצועי נכתב בקוד תקני שתואם לתקינה ומוצג טוב בכל הדפדפנים והמערכות שהאתר יכול להתממשק אליהם
  • בניית אתר מקצועי רספונסיבי – האתר חייב להיראות טוב מכל מכשיר בו צופים בו, בין אם מדובר במסך סמארטפון קטן, ובין אם מדובר במסך מחשב גדול. שימו לב שכיום מעל 70% מהגולשים עושים זאת באמצעות מכשירים ניידים
  • כתיבה שיווקית – חשוב שככל המסרים בעמוד יהיו כתובים בצורה שיווקית משכנעת הכוללת פנייה בתועלות ללקוח וסיום בקריאה לפעולה (פנייה, יצירת קשר וכד'). אחרי הכל – חבל שעד שמגיעים מבקרים לאתר, הם לא יהפכו לפונים, רק בגלל שהטקסטים באתר אינם שיווקיים.
  • נגישות – כמעט כל האתרים המקצועיים חייבים להיות מונגשים. קחו זאת בחשבון וודאו עם בונה האתר, שהאתר הינו אתר מונגש. אחרת אתם מסתכנים בקנסות ועיצומים כספיים שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

ביצוע קידום בסיום בניית אתר מקצועי

בניית אתר מקצועי איננה סוף התהליך. כעת האתר שלנו שנמצא באוויר, ההופך להיות אחד מיני רבים, ואם אנו רוצים להביא אותו לחשיפה, עלינו לבצע קידום שלו.

ניתן לקדם אותו באופן ממומן על ידי תשלום לגוגל, ואז האתר יופיע במודעות בתוצאות החיפוש. קידום זה הינו מיידי ובנוסף ניתן לבחור בו אינספור מילות מפתח בקלות.

בנוסף ניתן לקדם את האתר באופן טבעי בתוצאות החיפוש הרגילות, מלאכה שעשויה להימשך לא מעט חודשים ולאחר מכן תחזוקה שוטפת. קידום זה כולל, יצירת מאמרים עם מילות מפתח מסויימות שרוצים לקדם. זו הסיבה שקידום זה מוגבל יחסית במילות המפתח שנוכל לתחזק את קידומן.

בניית אתר מקצועי מושלם

מעוניינים בבניית אתר מקצועי, צרו עימנו קשר לייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות בטלפון 03-7561428