קידום ובניית אתרים

בניית אתר לעסק קטן

בניית אתר לעסק קטן

חושבים על בניית אתרים לעסקים? אם ברשותכם עסק קטן, הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את כל המידע – כיצד נכון לבנות אתר לעסק קטן? למה אפשר לצפות מאתר שנבנה לעסק קטן ומהם הטיפים החשובים לנוכחות באינטרנט של עסקים קטנים.

בניית אתר לעסק קטן שרוצה להצליח

עסקים קטנים נשענים לרוב על קהל לקוחות מצומצם יחסית. לעיתים קרובות כעסק מתחיל, עיקר תנועת הלקוחות מקורה מפה לאוזן. הבעיה היא ששיטת שיווק זו תלויה בגורמים חיצוניים, כך שלנו כבעלי העסק אין שליטה ויכולת ליזום פניות חדשות.

קיימות שיטות פרסום רבות – כמו עולם הפרסום הישן שכלל פרסומות בעיתונות כתובה, דפי זהב וכמובן פרסומות בטלוויזיה וברדיו.

עם זאת חלופות אלו יקרות לרוב ולא תמיד מתאימות לעסקים קטנים עם איזור שירות מצומצם גיאוגרפית או נישתית.

בניית אתר לעסק קטן היא אפשרות פרסום מצויינת הטומנת בחובה יתרונות רבים כגון: מחיר סביר לפרסום, יכולות לפנות לקהל יעד מסויים המתוחם גיאוגרפית, דמוגרפית וכיו"ב.

תהליך בניית אתר לעסק קטן

חשוב מאוד שתחילתו של התהליך יהיה באפיון אתר מסודר. לרוב עסקים קטנים קופצים מייד לדרך, מבלי שהאתר מתוכנן, מבלי שמאפיינים את קהל היעד – והתוצאה – אתר שלא תואם את הצרכים ושאיננו עונה על הציפיות.

אפיון אתר מסודר כולל הגדרה של מטרות, הבנה כיצד האתר יגשים אותם, תכנון של האלמנטים השונים באתר, מיקומם וכמובן היררכיית התפריטים – אלו מילות מפתח תהיינה מובילות, אלו מאמרים ייכתבו ויקודמו.

בסיום תהליך האפיון מתגבשת ההבנה כיצד ייראה האתר וכל שנותר הוא להתאים לרוח עיצוב משובב שישקף את הלך הדברים.

חשוב מאוד שמאמרי האתר יכתבו באוריינטציה שיווקית! כך שכשמגיעה לאתר תנועת מבקרים, המלל יגרום להם להשאיר את פרטיהם או לפנות ישירות. עסקים רבים שאינם משקיעים במלל מגלים שהתנועה הזורמת לאתר לא מתרגמת לפונים בפועל – וחבל! עלות כתיבת מאמר שיווקי נמוכה יחסית ולרוב, כפי שאנו מציעים בתנופה, קידום ובניית אתרים, מבוצע שכתוב לתוכן שמעביר הלקוח, גם אם לא נכתב במקור באופן שיווקי.

למה לצפות בסיום בניית אתר לעסק קטן?

מזל טוב – עכשיו כשהאתר הוקם לרוב יש ציפייה שמייד יגיעו לקוחות. בפועל כמובן שהאתר שהוקם הינו אחד מיני רבים ויש צורך לקדמו במילות המפתח שרלוונטיות לבית העסק.

קיימת תורה שלמה כיצד לבחור מילות מפתח שיהיו רלוונטיות ויימשכו קהל לקוחות מתאים, ועם זאת, לא יהיו יקרות מידי עקב התחרות.

ניתן לקדם את האתר שנבנה בשני אופנים:

  • קידום אורגני שאורך מספר חודשים עד שמתחיל להיות אפקטיבי, אך זול יותר בטווח הארוך. עם זאת הוא מתאים לקידומן של מילות מפתח מצומצמות יחסית.
  • קידום ממומן – קידום שהינו מיידי וניתן לקדם בו אינספור מילות מפתח. בקידום זה אנו מפורסמים בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל כמודעות. בקידום זה התשלום הוא על כל קליק, כשהמחיר משתנה בהתאם לתחרותיות.

בניית אתר לעסק קטן שרוצה לגדול

חושבים על בניית אתר לעסק הקטן שלכם? צרו עימנו קשר לייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות – 03-7561428