קידום ובניית אתרים

בניית אתרי אינטרנט לעסקים

בניית אתרי אינטרנט לעסקים

חושבים על בניית אתרים לעסקים?

אם אתם מעוניינים בלקוחות חדשים, בניית אתר אינטרנט עשוי להזרים לכם תנועת לקוחות לעסק שתפתח אתכם לקהלים חדשים והזדמנויות חדשות. איך עושים זאת, על כך במאמר הבא.

לקוחות חדשים באמצעות בניית אתרי אינטרנט לעסקים

מרבית העסקים נשענים על קהל לקוחות שהשיגו במהלך השנים. הבעיה היא שקהל לקוחות זה מצומצם ולרוב עם הזמן לקוחות עוזבים, עוברים והעסק מצוי במצב של התדלדלות או תלות רבה במעט לקוחות חוזרים.

בניית אתרים לעסקים, ששמה את העסק במקום ציבורי – מרחב האינטרנט – ומאפשרת גישה לעסק מכל מקום גיאוגרפי ובכל שעה (גם כשהעסק סגור האתר עובד).

יתרה על כך – בעידן בו אנו חיים, בהם דפי זהב כבר כמעט ולא קיימים ומרבית האנשים מוצאים בעלי מקצוע ושירותים באמצעות חיפוש בגוגל, חשוב להיות במרחב הווירטואלי.

בניית אתרי אינטרנט לעסקים שרוצים להיות נוכחים בגוגל

עם מיליוני חיפושים בתחומים שונים ומשונים מידי יום, כל עסק חייב להיות נוכח באינטרנט ונגיש באמצעות מנוע החיפוש ובראשם גוגל.

השירותים של העסק שלכם חייבים להיות כאלה שצפים בתוצאות החיפוש של גוגל כשמחפשים אותם.

אנו בתנופה, קידום ובניית אתרים, מתמחים ב- בניית אתרי אינטרנט לעסקים עם אוריינטציה שיווקית. תהליך בניית האתר מתחילה עם תכנון מילות מפתח שרלוונטיות לתחום בו אתם עוסקים. תפריטי האתר והתוכן באתר ייבנו בהתאם למילים אלו.

מאמרי האתר יכילו את מילות המפתח החשובות האלה, כך שגוגל יזהה את האתר שלכם כשחקן ראשי בתחום התמחותכם.

כמה כללי אצבע ל- בניית אתרי אינטרנט לעסקים

  • וודאו שהאתר ברור והקהל הפוטנציאלי שלכם מבין לאן הוא נכנס – יש לכם 8 שניות עד שמבקר באתר מחליט אם הגיע למקום הנכון או נוטש את האתר
  • הקפידו שכל פרטי יצירת הקשר מופיעים – בדגש לטלפון בולט, שם העסק וכיו"ב.
  • מקמו בכל עמוד טופס יצירת קשר, כך שהלקוח יכול בכל שלב, פשוט למלא פרטים, לשגר ולשלוח
  • כתבו מאמרים ממוקדים, הציגו קודם כל את התועלות ללקוח מהשירות/מוצר שלכם
  • קראו לפעולה – "צור קשר", "טלפן עכשיו". המילים הללו עובדות פסיכולוגית על הגולש ומשכנעות אותו להשאיר את פרטיו
  • בדקו שהאתר שלכם ייבנה כך שיהיה מותאם לנייד – אתר רספונסיבי. כיום מעל 70% מהגלישה מבוצעת באמצעות טלפונים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים.
  • וודאו שהאתר שלכם נגיש – בישראל כל האתרים חייבים להיות נגישים ואתר שלא עומד בתקני הנגישות צפוי לקנסות!

בניית אתרי אינטרנט לעסקים עושים עם קידום!

העלאת האתר לאוויר איננה הסוף. מאחר ואתר האינטרנט שלכם הוא אחד מיני רבים, חובה לקדמו באופן חכם בתוצאות החיפוש. אם בניתם אתר עשיר במאמרים, איכותי עם כתיבת קוד תקנית, סביר להניח שבאופן טבעי הוא יתקדם בתוצאות החיפוש. עם זאת אם התחום שלכם תחרותי, ייתכן ותצטרכו להשקיע בקידומו האורגני.

לכן תמיד חשוב כבר בתחילת הדרך לקדם את האתר באופן ממומן – קידום מהיר ויעיל, אם כי מעט יקר, אך תמיד מביא תוצאות משביעות רצון ולקוחות חדשים!

חושבים על בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם?

צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות – חייגו – 03-7561428