בניית אתרים תדמיתיים

בניית אתרים תדמיתיים

בניית אתר תדמית היא מלאכה שמרכיבה בשנים האחרונות שני מושגים: בניית אתר המביא לקוחות (לידים) וכן בניית אתר תדמיתי. אם אתם חושבים על בניית אתרים תדמיתיים לעסק שלכם, חשוב שתקראו את העמוד הבא.

מהם בניית אתרים תדמיתיים?

 

כאשר אנו מדברים על בניית אתרים תדמיתיים, אנו מדברים על אתר שמציג מידע אודות העסק, שירותיו ומוצריו. אתר שכזה מעוצב ברוח בית העסק, הלוגו שלו וכד'.

בעבר התייחסות ל- בניית אתרים תדמיתיים, כאתר שבעצם אין לו תפקיד מוגדר, כלומר הוא לא נמדד על ביצועיו ומטרתו העיקרית להיות חלון ראווה של העסק.

עם התפתחות האינטרנט, הבינו בעלי עסקים רבים שבעצם בניית אתרים תדמיתיים, טמונה האפשרות לייצר לידים – פניות לבית העסק. כך שהאתר לא רק מהווה חלון ראווה של העסק, אלא כלי משמעותי להזרמת תנועת רוכשים פוטנצילים.

מכאן ואילך, החלו לבנות את האתרים התדמיתיים באופן כזה שיגרום לכמה שיותר לקוחות להשאיר פרטי התקשרות או לפנות בצורה יזומה לעסק.

מה חשוב שתוודאו כשמחליטים על בניית אתרים תדמיתיים?

החלטתם לבנות אתר תדמיתי לעסק שלכם? מצויין! אתם כבר בחצי הדרך להגדיל את נפח המכירות ולהזרים חמצן לו העסק זקוק. מה שנשאר זה רק לעשות את זה נכון.

בניית אתרים תדמיתיים חייבת לקחת בחשבון:

  • רספונסיביות – חשוב שהאתר התדמיתי ייראה טוב והמידע בו יהיה נגיש מכל מכשיר ממנו צופים בו.
  • עיצוב מושך – האתר התדמיתי שלכם חייב להיות בעל עיצוב מושך, מסקרן, כזה שמתאים לקהל היעד שלכם.
  • מיקום נכון של אלמנטים – קיימת תורה שלמה של מיקום מדוייק של אלמנטים על מנת שהמבקרים באתר ישאירו פרטים, החל מהמקום בו צריך למקם את הטלפון, דרך טופס יצירת הקשר ועוד החלטות כמו חלוקה נבונה לפסקאות, מה יהיה בחלק העליון ומה בתחתון.
  • תפריט ברור – חשוב שללקוחות שלכם יהיה ברור כיצד לנווט באתר. הניווט צריך להיות לא מתחכם מידי ופשוט להפעלה.
  • תוכן מעניין – בניית אתרים תדמיתיים כוללת איסוף של תוכן אודות העסק ומוצריו, שכתוב שיווקי על מנת שהתוכן יהיה מרקת ומניע לפעולה.
  • תכנות האתר בקוד תקני – מאחר והדפדפנים מתפתחים כל הזמן ויש יותר ויותר מערכות שמתממשקות לאתרים, חשוב לכתוב את האתר בקוד תקני.
  • התאמה למנועי החיפוש – חובה לוודא שבניית האתר התדמיתי תעשה תוך התחשבות והתאמה למנועי החיפוש, מילות מפתח רלוונטיות וכיו"ב.
  • נגישות – תקנות הנגישות נכנסו בארץ לתוקפן ומחייבות את מרבית האתרים להיות נגישים. חשוב לוודא שהאתר שלכם נגיש ועונה על דרישות החוק.

מה לעשות עם תום בניית אתרים תדמיתיים?

לאחר שמסתיים הליך בניית אתר תדמיתי, מתחילה בעצם העבודה המרכזית והיא קידומו. מאחר וקיימים המון אתרים ברשת, וסביר להניח שהאתר שלכם הוא אחד מיני רבים בתחום עיסוקכם, חשוב לקדם אותו כך שכשיחפשו מילות מפתח רלוונטיות, האתר יעלה בין התוצאות הראשונות.

חושבים על בניית אתרים תדמיתיים ?

צרו עימנו קשר ונשמח לייעץ לכם ללא התחייבות – 054-4444439

...