קידום ובניית אתרים

בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים מהווה הזדמנות אמיתית לצמיחה, השגת לקוחות ופיתוח עסקי משמעותי!

איך עושים את זה? מיד תגלו!

מה מרוויחים ב- בניית אתרים לעסקים קטנים?

תתחילו למכור מחוץ לאזור הגיאוגרפי המצומצם בו אתם יושבים – בין אם העסק שלכם פיזי ומוכר מוצרים פיזים או שאתם עסק המספק שירותים. העלאת אתר אינטרנט מנגישה את העסק שלכם לכל איזור שתרצו ומקרבת אליכם לקוחות פוטנציאלים שלא היו מגיעים אליכם בדרך אחרת.

תנו למוצרים שלכם במה שלא חלמתם עליה – בניית אתרים לעסקים קטנים מאפשרת הצגה מרהיבה של המוצרים או השירותים, באופן שלרוב הייתם מתקשים להציגם בחנות. אתם שולטים בקלות בכמה הדף יהיה מרהיב, סוחף, גדוש בגימיקים מרתקים או מינימליסטי ומיוחד. עסק קטן יכול להצטייר כחברה מעוררת ביטחון, מופע של איש אחד יכול לתת תחושה של עסק עתיר משאבים.

השקיעו בפרסום סכומי כסף קטנים, לעומת אלטרנטיבות שיווק אחרות – זה כבר לא סוד שהמדיה הדיגיטלית והפרסום בה, זול יחסית לחלופות אחרות. בניית אתרים לעסקים קטנים מספקת הזדמנות לחשיפה במנועי החיפוש של גוגל, בפרסומות באתרים מרכזיים, באפליקציות וכיו"ב, כשמחירי הקליקים משתנים, אך בתכנון נכון, יכולים להיות זעומים, לעומת הפרסום הישן (כמו פרסום עסקים בעיתונות, רדיו, טלוויזיה)

קיימים עוד יתרונות רבים ב- בניית אתרים לעסקים קטנים, כגון חסכון במשאבים (חוברות הסברה, מידעים וכד' שניתן להעביר לאתר ועוד)

בניית אתרים לעסקים קטנים – כיצד לעשות זאת נכון?

בניית אתרים לעסקים קטנים מתחילה בראש ובראשונה בתכנון מדוייק. בנייתו של כל אתר מתחיל באפיון אתר מדוייק הלוקח בחשבון את צרכי העסק הקטן, מה הוא רוצה להשיג מהאתר, מי קהל הלקוחות אליו פונה האתר ועוד שיקולים.

עם סיום תכנון האתר, מגבשים סקיצות ובוחרים בזו שמציגה את פרטי העסק, שירותיו ומוצריו באופן המושך ביותר והידידותי ביותר. כך שכשיגיע מבקר לאתר, הוא יישאר בו ואף יפנה, ישאיר פרטים או ייצור קשר.

לאחר עבודת אופטימיזציה – בוחרים בגרסת הסקיצה הטובה ביותר וניגשים למלאכת התכנות. ככל שתכנות האתר יהיה מקצועי יותר, כך תהיה התאמה טובה יותר לדפדפנים השונים, למערכות השונות וכיו"ב.

החלק האחרון הוא הזרמת התוכן – חשוב שהעסק ייצור את התוכן באורינטציה שיווקית, ומומלץ להשתמש בשירותי קופירייטינג או לפחות להעביר את התוכן הגהה שיווקית בחברת בניית אתרים.

לאחר העלאת האתר נעשות אופטימיזציות למנועי החיפוש והאתר מתחיל לעבוד.

חשוב להדגיש ש- בניית אתרים לעסקים קטנים מחייבת לרוב ביצוע של קידום, אשר מזרים תנועת מבקרים באופן חכם לאתר וכך מביא לפניות.

בניית אתרים לעסקים קטנים כמו שלכם

אנו מספקים שירותי בניית אתרים לעסקים קטנים מכל הסוגים. עם מעל עשור של ניסיון הבאנו עסקים רבים שקהל לקוחותיהם היה מצומצם, לעסקים שמצויים בפריחה מתמדת.

אם גם אתם מעוניינים להזרים חמצן לעסק שלכם, אם גם אתם מעוניינים להיפתח לקהלים חדשים ולקבל לקוחות, פנו אלינו עוד היום לייעוץ ללא כל התחייבות 03-7561428