קידום ובניית אתרים

אתר תדמית לעסק

אתר תדמית לעסק

השם התמים אתר תדמית לעסק, כמעט ולא מבטא את הפוטנציאל העצום בבניית אתר שכזה. לרוב בניית אתר תדמית לעסק, מהווה מנוע צמיחה משמעותי שמזרים לקוחות חדשים לעסק ממעגלים שלא היו נחשפים לעסק, אלמלא האתר.

מה כולל אתר תדמית לעסק

אתר תדמית לעסק מכיל מידע אודות העסק, מידע אודות השירותים השונים שהעסק נותן וכמובן מידע אודות המוצרים. המידע לרוב כתוב בצורה שיווקית אינפורמטיבית, המתמקדת בתועלות עבור הלקוח הפוטנציאלי. באתר ניתן להוסיף רכיבים שונים, התומכים בתוכן כגון גלריות של מוצרים, אירועים וכיו"ב.

קידומו של אתר תדמית לעסק

תחשבו שבכל עת, קיימים לקוחות פוטנציאלים שמחפשים את מה שיש לכם למכור. בין אם מדובר בשירות מסויים או מוצר פיזי.

לקוחות פוטנציאלים נכנסים למנוע החיפוש ל גוגל ומקלידים מילות חיפוש עם המוצרים/שירותים שמעניין אותם לקבל מידע עליהם.

כשהאתר שלכם מופיע בתוצאות החיפוש, אתם זוכים לחשיפה איכותית מקהל יעד שעבורו המוצרים שלכם רלוונטיים. כך ניתן לקבל פניות איכותיות שסיכוייו להפוך למכירה גבוה מאוד.

תהליך בניית אתר תדמית לעסק

בראש ובראשונה חשוב לתכנן ולאפיין מה מטרות האתר, מיהו קהל היעד שצפוי לבקר בו. מהם המוצרים שנעלה לאתר ובאיזה סדר.

חשוב מאוד לכתוב את התכנים באתר כשהם מתרכזים בלקוח, בתועלות שלו, בשפה שהוא מבין. הכתיבה צריכה להיות שיווקית ובבגובה העיניים.

העיצוב צריך להתאים לנושא האתר, להיות מעניין ועם זאת, קל לניווט ותפעול.

חשוב מאוד בפן הטכני, לבנות את האתר עם קוד תקני שמתאים לצפייה מכל סוגי הדפדפנים. בנוסף חשוב לבנות אתר נגיש, שיענה על תקנות הנגישות המחייבות כל עסק.

בסיום בניית אתר תדמית לעסק יש צורך לקדמו – כלומר – לוודא שהוא מופיע ראשון בתוצאות החיפוש, בין אם מדובר בתוצאות בצורת מודעות בראש העמוד או תוצאות טבעיות של גוגל.

קידום אתר תדמית לעסק

הקידום המהיר ביותר הוא קידום ממומן – בו משלמים סכום מסויים לגוגל ועבורו מופיעה מודעה עם תוכן רלוונטי למה שחיפש הגולש. המודעה מפנה לעמוד ספיציפי באתר שלנו עם מידע על השירות/המוצר.

יתרונו של קידום זה בכך שהוא מהיר ומיידי וכן אין בו הגבלה על כמות מילות החיפוש שאנו מופיעים בהם.

קידום אורגני – כלומר קידום בתוצאות הטבעיות של גוגל, הנו קידום מורכב יותר, הכרוך בעבודה רבה מאחורי הקלעים, כך שלאחר מספר חודשים האתר מופיע בראש תוצאות החיפוש, במילים מסויימות שבחרנו, קידום זה איננו מיידי ועשויים לחלוף 4/6 חודשים עד שנראה את תוצאותיו. בנוסף, מאחר וכל מילת מפתח מצריכה עבודה עצומה מאחורי הקלעים, לא ניתן לקדם בו מספר רב של מילות מפתח. יחד עם זאת, קידום זה עשוי בחלוף הזמן להיות אופציה זולה יותר מהקידום הממומן.

מעוניינים ב- אתר תדמית לעסק?

צרו עימנו קשר עכשיו לשיחת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות 03-7561428