אתר לעסק

אתר לעסק

חושבים על בניית אתר לעסק? הגיע הזמן לצאת מהמשבצת הגיאוגרפית הקטנה ולבנות לעסק שלכם נוכחות אינטרנטית החוצה גבולות ומביאה לחשיפה בפני קהלי לקוחות חדשים. אז כיצד נעשית בניית אתרים לעסקים? על כך במאמר הבא:

מדוע כדאי לבנות אתר לעסק

 

הסיבה המרכזית לבניית אתר לעסק היא הרצון להרחיב את קהל הלקוחות, להימנע מהסתמכות על שיטת השיווק הישנה – מפה לאוזן ולייצר באופן פרואקטיבי פניות.

נוכחות באינטרנט מאפשרת לכל עסק לשבור את הגבולות הגיאוגרפים המוגבלים של עסקו ולהיות נגיש בקליק אחד מכל איזור בארץ ואם זה רלוונטי, גם מכל איזור בעולם.

אתר הוא נכס של ממש המאפשר לכם למלאו בתכנים שיווקיים, ליצור פרזנטציות מרשימות למוצרים ושירותים, לחשוף מידע וחדשות ובמקרים מסויימים אף לחבר את האתר למערכות שיסייעו לכם במכירות, דוגמת חנות אינטרנטית בה מבצעים רכישות, קטלוג להזמנות ועוד.

על מה להקפיד בעת בניית אתר לעסק

אפיון אתר - הדבר המרכזי שחשוב לעשות בבניית אתר לעסק – הוא קודם כל לתכנן!!! מדהים כל פעם לראות אתרים שהוקמו מבלי שתוכננו כראוי – והתוצאה לרוב – טלאים על טלאים של קוד, חוסר אחידות בעיצוב, ממשק משתמש בעייתי ובסיכומו של דבר – תפקוד לקוי. לכן – הדבר הראשוני שחשוב לעשות בכל בניית אתר לעסק היא לבצע אפיון של הצרכים, המטרות שהייתם רוצים שהאתר יגשים, בחירת קהל הלקוחות שאליו יפנה ותכנון כיצד יותאמו התכנים, המראה והפונקציונליות לאותו קהל. בעת האפיון יתוכננו בין היתר – תפריטי האתר, המאמרים המרכזיים בו, זרימת הדפים, מבנה התוכן בנקודות וכד'.

רספונסיביות - דבר שני שחשוב להקפיד עליו הוא היותו של האתר רספונסיבי. אנו מצויים בתקופה של מהפכה, בה הגלישה בסמארטפונים עקפה מזמן את הגלישה ממחשבים נייחים. ההערכה היא כי אם כיום 70% מהגלישה מבוצעת באמצעות טלפון נייד, בעוד מספר שנים מעל 90% מהגלישה תהיה בטלפון נייד. המשמעות היא שהאתר שלנו חייב להיראות מצויין בטלפון נייד. יותר מזה – מנוע החיפוש של גוגל מתחיל לדרג את האתרים בין היתר, על פי מידת התאמתם לגלישה בטלפון נייד.

תכנים שיווקיים ממירים – אם כבר בנינו אתר לעסק, חשוב שנקפיד שהתכנים שבו יהיו שיווקיים, יעניינו את המבקר ויעשו את המרב על מנת להפכו ממבקר לפונה (באמצעות טלפון/טופס יצירת קשר). את התכנים מומלץ שיכתוב איש שיווק או שלפחות יעברו עריכה שיווקית אצל בונה האתר. חשוב שהתכנים ידברו בתועלות עבור הלקוח, ידגישו מה הוא מרוויח מהשירות או המוצר. מומלץ לסיים כל מאמר שכזה בקריאה לפעולה והזמנה ליצירת קשר.

נגישות – החל מה- 26/10/17 חלה חובת נגישות על מרבית האתרים המוקמים לבתי עסק שמחזור עסקאותיהם השנתי גדול מ- 100 אלף ₪. חשוב לוודא שהאתר שמוקם לכם הינו נגיש ועומד בתקנות אלה.

כתיבת קוד תקני – אתר אינטרנט מורכב מקוד. חשוב שקוד זה ייכתב באופן תקני שמותאם לגרסאות דפדפנים חדשות וישנות כאחד. הדבר משליך בין היתר גם על ביצועי האתר.

קידום אתר לעסק

בסיום בניית האתר נצטרך להביא אליו תנועת מבקרים – כלומר לקדמו. קיימים שני סוגי קידומים:

אורגני – קידום בתוצאות החיפוש הטבעיות. בקידום זה בוחרים קומץ מילות מפתח ומשקיעים משאבים רבים (כתיבת מאמרים, בניית קישורים וכד') על מנת שיופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש.

ממומן – בקידום זה בוחרים בממשק המודעות של גוגל מילות מפתח רלוונטיות, קובעים תקציב תשלום על המודעות. ובכל פעם שמודעה שלנו מופיעה וגולש לוחץ עליה, אנו מחוייבים בסכום מסויים בהתאם לתחרותיות באותה מילה.

חשוב להדגיש שלכל סוג קידום יש יתרונות וחסרונות משלו, ולכן חשוב להתאים את סוג הקידום למטרה של העסק.

מעוניינים בבניית אתר לעסק?

צרו עימנו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות בטלפון – 054-4444439

...